onsdag 22. januar 2020

Dear Jane and Dear Mum❤



Eg har hatt fokus på Dear Jane etter nyttår, og har sydd 14 blokker, dermed har eg ca. 40 midtblokker att...
G6 er ei skikkeleg nøtt, men det gjekk bra trass i ein stjernespiss som kjem til å bli kutta ved samansying. Det får stå si prøve🤗.



22.01.1920 blei mor fødd. Eg har teke fram eit ungdomsbilete av henne, og tenkt ekstra mykje på henne i dag. Ho var eit eineståande menneske! Det mangla ikkje på utfordringar og hardt arbeid i livet hennar. Men ho var heldig som gifta seg med ungdomskjærasten og fekk eit langt liv i lag med han før han døydde i 2007. Dei fekk ein son og tre døtre, 11 barnebarn og mange oldebarn.  Mor gjekk bort i januar 2010, og slapp å oppleve at sonen døydde av kreft i 2012.


Det har vore ein tung, våt, mørk og vindfull januar så langt. I dag har det vore lyst og fint. Eg såg ljøskjen av sola i Langedalen, så no har vi fått henne att!


Fekk meg ein fin tur på Støylen i dag!


Dette er første gongen eg bloggar frå nettbrettet. Bileta er ikkje redigerte, men kjekt å sjå at det fungerer likevel.

2 kommentarer:

  1. Fint blogginnlegg. Utruleg at det er 10 år sidan mamma døde. Godt er det at vi har mange gode minner.
    Helsing storesysta

    SvarSlett
  2. Så flotte blokker! Fint og vemodig å lese om dine foreldre. minnene blir jo bevart i hjertet men koselig å kunne dele noe også. takk. Koselige bilder av plassen og snart kjem sola og varmer enda mer.

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!