onsdag 21. oktober 2015

Annual meeting, part 2.

This very cute needle pillow I received from my nice blog friend, Turid. Take a trip to her blog and look what amazing projects she works on!!
She even gave me a big hoop which she doesn't need herself. 
Turid gave a lecture at the big dinner at the hotel on her journey with tiny hexagons. Unfortunately I could not attend this. You may read more about it here, I think.

Gåve frå Turid, med bloggen  Den syende himmel, sjå link ovanfor. Det er utruleg kor kjekke folk ein  kjem i kontakt med via sosiale media og felles interesser!
Ho gav meg også den store kvilteråma si, som ho ikkje har bruk for sjølv. Dersom ho angrar ein gong, skal ho få ho att.... men eg er kjempeglad for den!

k

Nålepute nr. 1 som eg laga på kurset med Anne-Pia.


Nålepute nr. 2, med praktiske lommar rundt heile.


Anne-Pia Godske Rasmussen frå Danmark var ein av mange kjende kurshaldarar. Eg var med på 2 småkurs med henne på laurdag. Det var veldig kjekt!


Desse bøkene har eg i bokhylla. 




Laurdagens produksjon pluss gåva.


2 kommentarer:

  1. Så kjekt å få treffe deg. Flotte nåleputer har du sydd, så no kjem nok ikkje nålene dine vekk med det første. Håper du kan bruke ramma. Plutseleg treff vi kvarandre igjen.

    SvarSlett
  2. Det ser utruleg kjekt ut! Og de lagar mykje flott!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!