søndag 26. august 2018

End of August, long blogpost!

Har du høyrt om Stephen West? Eg fekk augene opp for han då eg var på den flotte garnbutikken Sommerfuglen i København for eit par år sidan. For tida held eg på med Dotted Rays, som han viser fram her. Eg vonar å vise fram eit bilete neste gong eg bloggar :))

Working on this shawl, a few long rows a day...

Her er mønsteret.

Tidlegare har eg strikka Vertice Unite.



Gloppen Lappe- og Quilteklubb har hatt jubileumsutstilling i helga. 
Her er mine produkt på utstillinga denne gongen.
Les meir her.





Opera på Sølvane gard i Kandalen.

Ei utruleg oppleving inne i låven, med regnet trommande uavbrutt på låvetaket. 




Tur innom Kathrines Quiltestue er alltid inspirerande. 

Her finn ein mykje materiell frå m.a. By Annie, som eg har leita etter. Ho har også mykje kork-materiale og store mengder stoff av Carolyn Friedlander. Dette er no berre eit lite hint om smågodt som eg tok med meg heim.




Roger Waters kom til Telenor Arena i midten av august. 

Sist vi var på konsert med han var for 5 år sidan. Hubby er trugen tilhengjar, og var på ein legendarisk konsert med Pink Floyd på Valle Hovin i 1988, 30 år sidan! Også dengong var the pig med... Her er link til Charade, der ein viss president får gjennomgå! Utruleg å tenkje på at han turnerte i USA i fjor med dette materialet. Han har ikkje noko å tape, den gode Roger Waters, 74 år. Eit fantastisk engasjerande show. Ein kan finne heile konserten på youtube.  Her er det ivrig diskusjon i pausen! Eg er også imponert over logistikken på Telenor Arena. Og over 90 kr for 4 dl Ringnes gjer jo at ein ikkje sløkkjer tørsten i utrengsmål. Men at shuttlebussane har lov til å knekke inn folk og køyre i den farten til og frå, er eit mysterium for meg...




Pigs rule the world, f.... the pigs!

 Remain human!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!