søndag 12. mars 2017

Quilt, books, nature.

I have been working on and off on the border of this quilt. My goal is to finish the border this week. 

There is a LOT of scraps left behind the making of the quilt, but that is no problem as I have got Amanda Jean Nyberg's wonderful book....
Visit my nature blog to the left, I have posted some wonderful photos from our valley!


Det går sakte framover med toppen, eg har jobba med borda eg bestemte meg for litt sånn til og frå dei siste vekene. 
Ei ny fin bok har eg fått i posten. Amanda Jean Nyberg har bloggen Crazy Mom, og det er mange år sidan eg sydde ein av to syalongar på bloggen hennar.




Denne boka lyttar eg til no. Det er forfattaren sjølv som les. Ei verkeleg god bok!
Kort omtale her.


Dette biletet av Traudalen vart teke fredag for over ei veke sidan. Utruleg vakker natur vi er omringa av! Fleire bilete på naturbloggen i venstre marg.


2 kommentarer:

  1. I love the border you are making on En Provence!
    What are you hand stitching today?

    SvarSlett
  2. I love your border!
    I'm turning a lot of my En Provence leftovers into flying geese and star points.

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!