søndag 26. februar 2017

Blog anniversary!

This date 10 years ago I made my first blog post. So much has happened these years with regards to pleasure and sorrow and challenges healthwise. But blogging has been a joy for me, I have learned so much and also got to know many nice people with the same interests as me. I'm indeed grateful!

Now the mystery quilt top is nearly done, I "only" have to make a border (pictures further down). 

Link to Kathy's Quilt.


 26.02.07 laga eg mitt første blogginnlegg, altså er det 10 år sidan i dag! Det har vore mange gleder, sorger og utfordringar desse åra. Det å blogge har gjort mykje positivt for meg, då det har bidrege til meir fokus på lappeteknikk, og eit relativt stort kontaktnett.  Det er mange som kuttar ut bloggane sine no, kanskje fordi det er for tungvint i høve til Instagram. Eg vil halde fram med å blogge eit par gonger i månaden, om ikkje anna for min eigen del. Eg har eit bra knippe med bloggar som eg les med stor glede jamnleg, og eg prøver å legge inn kommentarar.


No er toppen på mysteriet nesten ferdig, det står "berre" att ei bord. 


Denne linjalen kjøpte eg direkte frå Bonnie Hunter på Quiltville. Det er litt av eit funn!



En Province har veldig mange hour-glass-blokker, og dei kan vere tidkrevande å få nøyaktige. Men her tek ein utgangspunkt i 2" striper, 4 stykker, 2 og 2 mot kvarandre, og for kvart kutt blir det til heile blokka. Ingen reinskjering anna enn å klippe av dog-øyra!
Eg fekk ikkje linjalen før eg var ferdig med sjølve teppet, men skal bruke dei i ramma rundt. Då må eg lage m a n g e....





Denne veka har det vore vinterferie. Det har vore mykje sosialt og kjekt. I dag har Rygg songlag vore på sjukeheimen med fastelavnsbollar, korsong og allsong. Det er alltid kjekt å glede dei gamle!


5 kommentarer:

  1. hej Elin,
    TILLYKKE med blogfødselsdagen og med den fine topp :-) Jeg er glad for blogland og synes ikke at det kan erstattes af Instagram. Det er nemt og hurtigt at like noget på IG, men jeg vil hellere læse og kommentere blogindlæg :-)

    quiltehilsner
    Angelika

    SvarSlett
  2. Tio år, det är en lång tid!
    Jag är väldigt glad att Du har Din blogg
    och jag blir lika glad varje gång jag ser
    att Du gjort ett inlägg här.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Ti år er imponerende. Gratulerer. Flott at noen fortsatt har blogg, for det er mye mer en kan fortelle på blogg som ikke er like enkelt på Instagram. For min del synes jeg det er kjekt å kunne trykke ut årbok etter hvert år som er ferdig. Har alt fire bøker, fordi min blogg er fire år.

    SvarSlett
  4. Det er alltid kjekt å lese bloggen din!

    SvarSlett
  5. It is gorgeous! I love it! ANd I know how much work has gone into sewing this quilt!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!