mandag 30. januar 2017

Januar-prosjekt.

What I have been working on in January. I have started a scrap buster project with flying geese and civil war reproduction fabric. Temecula is the inspiration!
And the Bonnie Hunter Mystery is slowly moving forward.
While watching TV I have made a new Advent calender, tiny knitted mittens in typical Norwegian patterns. 24 mittens. I have also done this some years ago.

Eg er veldig inspirert av reprostoffa mine for tida! Til desse flygande gjesene har eg starta i restekista til desse stoffa. Eg bruker ein annan metode enn Temecula (sjå link i høgre marg).  Søk på youtube og Bonnie Hunter, så finn du korleis. Det er ein skikkeleg enkel og nøyaktig måte å sy dei på! Til desse har eg berre kutta remser på 2 1/2 inch, og så har linjalane gjort resten, og blokkene endar på 2 1/2 x 4 1/2 inch. 

 Bambisyr med sin Quiltegledje,  eg linkar til deg i kveld!


En Provence går sakte framover. No har eg laga 5 blokker, og kutta og sydd mange deler. Eg skal ikkje lage full storleik med 16 blokker, men kanskje 9.


Det har vore ein del sport på TV i januar, og då har eg strikka eit nytt sett med desse adventsvottane. Dei er veldig kjekke å strikke!


3 kommentarer:

  1. Härlig inspiration ger du os idag med din länkning på Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvarSlett
  2. Dina vantar till adventskalendern är jättesöta!!

    SvarSlett
  3. Hej kære Elin.
    Nu prøver jeg igen at skrive en kommentar. Skrev 3 gange til dit forrige indlæg og aner ikke, hvor det er blevet af.
    Hvor er du flittig. Kunne godt have lyst til at hoppe med og sy flyvende gæs. En skøn måde at sy et tæppe på ....men jeg er jo så allerede bagefter med flere uger ;-).
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!