mandag 12. desember 2016

Mystery 2016!


Bonnie Hunter's Mystery 2016, clue 1, 2 and 3. 
I have started, heading for a lap size and the half amount of blocks. This is very exciting, and I guess there will be some yellow half square triangles on clue 4.... or what?

Link to Kathy's Quilt - where one might also find the cutest mini trees on her blog post today!

Då er prosjektet oppstarta, og eg tek det veldig piano, syr litt på kvar oppgåve, og tenkjer å ende opp med eit slumreteppe med halvparten av blokkene som Bonnie legg opp til. Det er begrensa kor mange sengeteppe ein har bruk for...

Also a link to Bambisyr, show and tell on a Monday.





4 kommentarer:

  1. Hei, Elin

    Flotte blokker - gleder meg til å se fortsettelsen!


    Ja, det har blitt lite tid til både blogging og sying i den senere tid. Jobben tar litt for mye av tiden i døgnet og energien i kroppen. Tre dager med jobbreising neste uke, så kan jeg se frem til 1.5 uke juleferie - gleder meg masse til det


    Lyboka ble kjøpt på ebay - gammelt bibliotekeksemplar som lå ute for salg. Jeg har kjøpt noen av disse bøkene på audio så jeg kan kose meg mens jeg syr.


    Håper alt står bra til med deg og dine!

    Førjulsklem fra Anne Ida

    SvarSlett
  2. Vilken härlig inspiration du bjuder oss på med din länkning idag till Visa och Berätta måndag!Bambikram♥

    SvarSlett
  3. Love your colours for the mystery!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!