søndag 4. desember 2016

December already...

Just a few pics of some of the things I have been dealing with lately. Improve trees are so much fun to make! Here is a wallhanging, some mug rugs and two pillows, which now are completely finished.


Her kjem nokre frå bilete av ting eg har sysla med i det siste. Det er så kjekt å improvisere, og eg har blitt litt hekta på tre. 
Putene nederst er no heilt ferdige, omsider. Syrommet treng eit skippertak, eg er så vidt begynt. Ein vil ikkje tru kor fort det blir kaos på slike stader....
Elles går det i lettare strikk til julegåver.

Og så HAR eg kjøpt inn garn til julekalendervottar. Ja, det stemmer, eg strikka alle 24 vottane for fleire år sidan, men kvar er dei??? Vi har no leita i 2 aktuelle hus, utan hell. Eg hugsar at det var veldig morosamt å strikke dei, så eg tek gjerne ein runde til, det kan vere koseleg inneaktivitet i jula....

Sjå gjerne innom bloggen til Gloppetausene, der er mykje fint frå siste møtet.

Ha ei fin veke, alle saman som måtte sjå innom her!





6 kommentarer:

  1. Så mange flott trær! Ja. gøy med trær, og mye en kan finne på her. :-)

    SvarSlett
  2. A lovely collection of projects!

    SvarSlett
  3. Desse juletrea var berre heilt nydelege. Får lyst til å prøve, men trur eg må kontsentrere med om symysterium framover.

    SvarSlett
  4. So many beautiful projects being created!
    Thanks for sharing with the Slow Sunday Stitchers!

    SvarSlett
  5. Her var det mye flott :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!