mandag 18. juli 2016

Bambirunners and some more...

OBS! Three blog posts in one day...

Runners ready for quilting. Two of them are socalled Bambirunners.

Her heng 4 løparar klare til kvilting. Eg blei inspirert her.

Då linkar eg vidare til bloggen der mønsteret kjem frå! 



 Dette heklemønsteret er veldig populært. Eg heklar framfor TV, og bruker berre ullgarn frå gammalt lager, jamvel brodergarn. Inspirasjon har eg fått her.


 Needleturn-blokk nr. 4 eller 5 er ferdig. Sarah Fielke BOM mønster. Stoff frå lager.


3 kommentarer:

  1. Tack Elin för din länkning- #bambilöpare - och inspiration på Visa och Berätta måndag!!♥Bambi

    SvarSlett
  2. Så flotte løpere du har laget, og heklemønsteret i alle gladfargene var silig! Blokken var også flott! Kjekt når en kan bruke stoffer fra lageret, for vi quilterer er vel like der. Vi shopper mere og fortere enn vi klarer å sy. :-D

    SvarSlett
  3. Du lagar så mykje fint!
    Og eg vert mint på at eg skal lære meg å hekle!
    Time will tell ...

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!