søndag 30. august 2015

Glitter and some more.

 Three blog posts in one day!
A total of five blocks finished. I like to make them. I use scraps only. 
A toiltry bag for comfort, a campaign hosted by Desiree.
Finish for August!


Det har blitt mykje blogging i dag. 

Desse Glitter-blokkene er veldig kjekke å sy. Eg bruker berre restar frå Lappemakeriet (frå 2 BOMs). Fargar og mønster er gode å kvile auga på...

AnnaKa har gjort det igjen, nemleg laga eit supert mønster. Eg har lært mykje, eg som har sperre på slikt. Toalettmappa til aksjonen er klar. Då kan eg konsentrere meg om handsaum og fotografering på møtet på onsdag.



4 kommentarer:

  1. Det var da voldsomt. Men om ein har mykje på hjartet, så blir det sånn. Dette såg ut til å vere ei kjekk toalettmappe. Og blokkene dine er skikkeleg koselege. Kjekt å kunne bruke restestoffer.

    SvarSlett
  2. Those Glitter blocks look like a good use for scraps. Is that a Jen Kingswell pattern?

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!