tirsdag 14. juli 2015

My small world quilt along

Update on My small world quilt along. 

No har eg gjort ferdig 4 panel, og har eitt stort og vanskeleg att. Alongen går så sakte at eg får ikkje nytta meg av råd og vegleiing, og må finne ut av tinga sjølv. Eg siktar nemleg på å få teppet ferdig til eg skal treffe Jen Kingwell i Oslo i september ;))





 Det er ikkje fritt for at blomane sturer litt i det veret vi har no, men denne timianen blømer overdådig, til stor glede for humlene. Og humler, dei vil vi ha!
Desse bileta blei teke på auto i dag, for eg har ikkje hatt høve til å lese bruksanvisninga som eg lasta ned, den var på fleire hundre sider...






2 kommentarer:

  1. Du har ein Osloturå gle deg til, forstår eg! Høyrest spennande ut!
    Flotte prosjekt!

    SvarSlett
  2. Så tøft dette blir! Lykke til videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!