tirsdag 31. mars 2015

Ein fuktig, men ferdig medaljong.

Fokuset har vore bra dei siste dagane, eg hadde bestemt meg for at denne  medaljongen ikkje skulle bli ein ufo. Eg har storkosa meg med kviltinga på denne. Den må seiast å vere improvisert, blitt til undervegs. Her heng han altså, medaljongen, rett frå vaskemaskina.

Modern Medallion Quilt along, I started this one last year, a great and fun project, using scraps, and everything is wonky. Thanks to Angie from Gnome Angel for this great tutorial!










7 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte tepper!
    God påske.

    SvarSlett
  2. Wauh, sikke smukke og fine tæpper 😊. God påske, kære Elin til dig ig familien 🐣

    SvarSlett
  3. Beautiful quilts... flying with the spring wind!!!!! Happy Easter, my quilty friend!

    SvarSlett
  4. Kjempefine tepper du har laget. Har mønster liggende, kanskje det blir påskeprosjekt hos meg. Ble inspirert nå :-) God påske!

    SvarSlett
  5. Den medaljongen er noko av det finaste eg har sett!
    God påske til dykk!

    SvarSlett
  6. Two beautiful projects. I love the quilt that uses all of the scraps. They both look great blowing gently in the wind.

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott teppe! Så fargerikt og spennende! Tøff quilting :)

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!