torsdag 26. november 2020

Thanksgiving Day

Pensjonist!

19.06.20
på 65årsdagen


Det har gått både vår, sommar og haust sidan eg blogga sist. Eg har vore aktiv på Instagram med oppdatering av ting eg har strikka og sydd. 

Det har vore nokre merkelege månader med pandemi over heile verda. Vi har fått ei ny tidsrekning, BC - before covid, DC - during covid, som vi er i no, og vi lengtar etter AC - after covid, for å sitere Bonnie Hunter.

Om nokre dagar er vi i desember, og eg har omsider komt igong med litt julegåver på syrommet. Eg må innrømme at det har gått mest i strikking og strikkepodcastar sidan mars. Nordfjord strikkefestival blei ein motivator i så måte, og var det siste større arrangementet eg var på før nedstenginga. 













 

1 kommentar:

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!