søndag 25. februar 2018

Vinterferie 2018

Winter holidays, Olympic games, sewing, celebrations, AND a new grandchild!

Det har vore vinterferie denne veka. Vi har feira fleire gjebussar i familien, og i tillegg har vi fått vårt 3. barnebarn, gut nr. 3. Det har vore spennande dagar! 

På syfronten har eg fått ferdig Moderne Mormor, eit mykje omtala prosjekt her på bloggen. Eg har customkvilta dette teppet, og det er ikkje gjort over natta, for å seie det slik...









Besøk på Os, der Hilde matar ender og svaner. Dei bur på ein nydeleg plass, sjølv om sola er lenge borte om vinteren.


Litt barne- og hundepass vart det då det kom ny baby i familien.


Sykurs på Eid. Eg fekk med meg delar av kurset med Nina Strandplass. Løparen her er ikkje ferdig, no skal det kviltast og lagast bogar.


Svigermor si kake frå meg, ho runda heile 90 år!


Heia Bjørgen, beste olympiar nokon sinne!

Bjørgen-jubel
Bjørgen-jubel
Bjørgen-jubel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!