søndag 15. oktober 2017

Sewing and crocheting.

Toppen Chic country er nesten ferdig, og i dag er eg begynt på kanten rundt med halve blomar. 
Eg er veldig i villrede om korleis eg skal kvilte denne. Sentrum av blomen er pakka med stoff, og må i alle fall få fred...

Some slow progress on Chic Country, I have made some border blocks today.
And I do some crochet along with Cherry Heart (link below).



 Cherry Heart



Eg er med på Cherry Heart sin heklealong (klikk i lenkja over), der det kjem nytt framhald kvar tysdag. Her er det slanking av garnlager og blanding av forskjellige garnkvalitetar. Veldig moro!



Midt i haustferieveka var eg ein tur til Ålesund og besøkte vener. Bileta her er frå Langevåg.



4 kommentarer:

  1. I love the effects in the quilt...........goodluck on the borders..........

    SvarSlett
  2. That is a lovely crochet blanket! It looks like each row is a different stitch!

    SvarSlett
  3. Beautiful blanket--and I love your quilt--I always find choosing borders a challenge...hugs, Julierose

    SvarSlett
  4. Så fin quilt! Og artig hekling :)

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!