tirsdag 29. november 2016

Julemesse 1. søndag i advent!

Det vart litt ferdigstilling av pågåande prosjekt no i november. Eg hadde ei lita utstilling på julemessa. Det er kjekt å vise fram det ein held på med. Nokre tykkjer eg syr mykje, og då kan eg seie ja, og at det er medisinen min, mentalhygiene, etter tøffe sjukdomsår. 
Når eg får vere på syrommet med ei god lydbok, ja, då er livet godt (då og :)!
Om du ser noko du har lyst å kjøpe, så ta kontakt. Som forventa var det ikkje så mykje som for.

Desse putene er knallgode i sofaen, 50 cm store.

                                           Eg hadde tenkt i utgangspunktet å lage løpar av dei tre blokkene frå Sew Kind of Wonderful, men så hadde eg starta med eit bakgrunnsstoff som ikkje rakk til meir enn ei blokk... Då blei det ei pute og to små kvadratiske dukar.


                                           Kurs med Randi Røys resulterte i denne løparen hos meg. Her har eg fråtsa i fyrstikkkvilting på midtstykket. Kjekt!

                                                   Mønster på desse posane står i eit hefte eg har.

                                                       
                                                       Bøtter ala Timotei, ho har tutorial på bloggen sin.





Timotei har kjekt mønster på små pungar. Over her har eg sydd dei i forskjellige storleikar. 
Litt resteprosjekt innimellom.


Desse sminkepungane har eg designa sjølv. Kjekt å sy og kjekt å ha!


Slik såg utstillinga ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!