onsdag 30. mars 2016

City Sampler



I guess you have heard about Tula Pink? Take a look at this link! 

The book 100 modern quilt blocks (City Sampler) can be baught at AdLibris.com.

Some time ago Sarah Lawson hosted a Sew Along, and at her blog, there are tutorials for all the blocks. 

Do you want to join a new city sampler sew along? This happening will take place from medio April, at Moderne quilt i Norge, a Norwegian facebook group.

This photo is a copy from Sarah Lawson's blog.

Here at Flikr.com you may see a lot of photos. The blocks look simple to make, and there are a lot of setting proposals.

#tula100 at Instagram is another place to get inspired. 


Har du lyst å vere med på denne sy-alongen, kan du søkje medlemsskap i Moderne quilt i Norge på Facebook. 

Eg er framleis sjuk av influensa, men det går litt lettare etter at eg fekk antibiotika. Eg har ikkje sydd eitt sting på symaskina i løpet av påska, og det meiner folk som kjenner meg godt, er eit dårleg teikn... Men pytt, influensa går over til slutt. Eg har jobba med litt handsaum, appelsinbåtar til Jane Austen-kvilten.

1 kommentar:

  1. hej Elin,
    den sy-along glæder jeg mig til at følge med i ! Jeg har jo syet sky-line-quilten og den er vores søn vældig glad for.
    Pas på med trekantblokkene. Tula syr dem ikke som vi gjorde ved moderne-mormor-quilten og der var flere deltagere i vores sy-sammen, der endte med blokke i forkert størrelse.

    God bedring !
    Angelika

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!