tirsdag 16. februar 2016

Katie Jump Rope

Two mini quilts finished. Paper foundation. I like the method very much as I now has got a hang on it!
Denyse Schmidt's line Katie Jump Rope is at focus here. 
And I have finished another geese mini, same pattern as before. I'm working on a tutorial.

 Samtidig som eg held på med systematisering og sying av restar , har eg dilla på papirsaum. Desse to minikviltane er sydd på frysepapir utan å sy i papiret. Det er ein utruleg snedig og reinsleg metode. Eg held på å lage ein tutorial om emnet, ut frå erfaringar som eg har gjort meg.
Desse to kviltane deltek i ei utfordring på Moderne Quilt i Norge på Facebook.








1 kommentar:

  1. Så flotte mini quilter! Har ikke vært borti å bruke frysepapir til dette, og jeg har bare sydd litt papirsøm, men enig i at det er gøy. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!