tirsdag 10. november 2015

November is blue...

Some update on my blog. I'm doing a little bit of this, and a little bit of that. First Modern Granny, tree more blocks, then a couple of runners, and a sweather I'm knitting for my grandson. I think it was a bit fun to see the colours in the Disappearing ninepatch runner and the sweather :))

Moderne mormor, 3 nye blokker


Disappearing Hourglass. Dette mønsteret fekk eg med Laila på Vestlandstreffet. Jenny Doan har ein kjekk og morosam tutorial på  Youtube. Ho fortel at denne blokka blei til ved ei feiltaking...
Eg har kvilta med stoppefoten. Eg trur denne kan passe som adventsløpar. Og dei blå stoffa kjem frå KATTA I SEKKEN hjå Desiree. Typiske stoff eg IKKJE hadde valt sjølv, men ekstra morosamt!

  

Disappearing ninepatch, dette skal bli ein løpar.


Det var ganske forunderleg å sjå fargane i denne løparen og i genseren eg held på å strikke!


Daletta er eit supert garn å strikke med, pinnar 2 1/2 og 3. Dette er favorittgarnet mitt når ein likevel skal strikke i superwash.



6 kommentarer:

  1. Her var det mykje fint å sjå. Og du, den gensaren der var knallfin.

    SvarSlett
  2. Fine og spennende blokker og løperne var flotte! Gøy med utfordringer som å ta i bruk farger og stoff som en ikke pleier å bruke. Nydelig genser også! :-)

    SvarSlett
  3. Spanande blokker! Artig med løparen og genseren. Fargane ser jo heilt like ut :). Einig med deg i at Daletta er eit supert garn!

    SvarSlett
  4. Liker man en fargekombinasjon, så liker man den... :) Da har den en tendens til å dukke opp både her og der :) Løperene blir flotte!

    SvarSlett
  5. Härliga syprojekt som Du visar oss, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Kære Elin.
    Du er bare så flittig med symaskine og strikkepinde :-). Wauh siger jeg bare og god weekend til dig,
    Knus herfra

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!