søndag 27. september 2015

London Roads and Celtic Solstice

My local quilt guild is hosting a block exchange in blue, brown and light colours. My block is this one. A very fun block to sew.
I also found my old ufo, Bonnie Hunter's Mystery two years ago. I have a lot to do on this one, and I will give it some focus now. 
And I will also look for a Leaders and Enders project to go with this one. Will it be Bonnie's tumblers? 



Denne veka har eg sydd 10 blokker til blokkbyte i klubben. Det fekk meg til å tenke på Bonnie Hunter. Kjekt å seriekutte med Companion Ruler, seriesy, seriestryke... Berre Leaders and Enders mangla. No er eg på leit etter eit prosjekt, og valet står mellom Bonnie sitt prosjekt 2015, tumblers eller 2014-prosjektet, veldig fint det og. 
Eg har også leita fram mysteriet frå to år tilbake. Det var ikkje så tungt å begynne på som eg trudde. Mykje er kutta opp, noko er samansydd, men veldig mykje står att. No skal denne få litt fokus ei veke eller to...trur eg.



Link to Slow Sunday Stitces.

1 kommentar:

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!