søndag 3. mai 2015

Litt av kvart på ein fin maisøndag.

Dette mykje omtala krabbeteppet blei ferdig innan fristen, dvs. innan utgongen av april. Eg prøver å gjere ferdig eit prosjekt kvar månad. Eg brukte eit Drunkard's Path malsett, og ei layercake frå Camille Roskelley. Denne blokka innbyr til utprøving av former når det gjeld frihandskvilting, så her boltra eg meg. Som vanleg er det langt igjen til det ein kan kalle vellukka kvilting, men eg øver og øver... og likar det kjempegodt.

Some picks from the confirmation of Kristine, I am her God Mother (?).  And some pics of the challenge one finish a month, and also of my goal finish for May.
And on this Sunday I'm piecing some more Modern Mormor blocks.








Uttesting av teppet, det er visst godkjent!



Laurdag 2. mai var vi i borgarleg konfirmasjon på Eid. Eg var gudmor på Kristine i nov. 2000, og måtte difor tale for henne. Det gjorde eg med glede! Eg er grandtante, eller gamletante. Vi har begge Nordfjordbunad, med forskjellig forkle. 


Watch out, her er Strømgjengen! Det er fantastisk kor vaksne og kjekke dei er blitt!


Denne ufoen håpar eg å få ferdig innan mai. Det er Svennebrevet frå Lappemakeriet for mange år sidan. Toppen har vore klar lenge! Dette skal bli slumreteppe til meg sjølv. I går fekk besta til konfirmanten overrekt det forige slumreteppet eg laga, som del av 70-årsgåve.


Meir Moderne mormor. 


Her er 4 md. gamle Isak på krabbeteppet eg laga til broren for 5 år sidan.

7 kommentarer:

  1. Congratulations on a lovely finish and lovely family photos! :)

    SvarSlett
  2. What a handsome group of young people!
    Enjoy your hand stitching today!

    SvarSlett
  3. Nydelig quilt og barnebarn :o) Søndagsklem fra meg :o)

    SvarSlett
  4. Beautiful quilting on that first quilt.

    SvarSlett
  5. Utrolig hvor mye du rekker, jeg er dypt imponert :)
    Kjempe fint krabbeteppe, koselig med slike tepper som barna kan ha med seg i hele oppveksten!

    SvarSlett
  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!