lørdag 19. april 2014

Happy Easter! Give away winners.

Some old quilts!
Nice weather, sun, flowers, Easter is a nice holiday!


This wall hanging shows that free motion quilting has been practiced many years ago..


Maybe my first stitchery.


Very little done in the sewing room, some cleaning and tidying, and very little sewing.
But here is a nice basket.


Lucky me got to buy this machine pretty cheap. I hope I will not regret this buy. So much space for quilting!
Now there is only one thing to do, to practice, practice, and read the manual.


Give away result:

The book was won by Satu, and the pattern by Turid. Congratulations!
Thank you for your participation!

Det er fint med sein påske, ikkje sant? Nesten ein vårfest. Sjølv om snøen er borte her hjå oss, nyt vi å vere ute i hagen, gå tur i skogen, høyre på bekkesus og fuglesong.
Det har ikkje blitt gjort mykje på syrommet bortsett frå omorganisering og rydding (for nte gong). Eg prøver å forenkle, ha færre ting framme, selge billeg det eg ikkje har bruk for lenger. 
Eg var så heldig å få kjøpe denne fine maskina, lite og pent brukt, og ganske rimeleg. No øver eg meg med rettleiinga innan rekkevidde. Sjå kor god plass der er til kvilting, heile 25 cm. 
"Fordi eg fortener det"?

2 kommentarer:

  1. Tillykke kære veninde med dit nye legetøj ;-). Jeg håber, du får stor fornøjelse af maskinen og med din flid, vil du snart lære den at kende.
    God påske til dig og familien.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny symaskin. Håper du blir fornøgd med den! No såg eg at eg heilt har gløymt å finne fram hanen min i år, oj. Koseleg med gamle quiltar!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!